یہ حملہ شام کے لیے ہے، پیرس حملہ آور کا نعرہ

پیرس میں ایک شخص نے ہتھوڑے کے ساتھ ایک پولیس افسر پر حملہ کرنے کی کوشش کی ہے، جسے گولی مار کر زخمی کر دیا گیا ہے۔ پیرس کی پولیس کے مطابق ناٹرے ڈیم کیتھیڈرل کے علاقے کو پولیس نے چھان بین کے بعد اب دوبارہ کھول دیا ہے۔

Frankreich Großeinsatz der Polizei vor der Kathedrale Notre Dame (Reuters/P. Wojazer)

تازہ ترین اطلاعات کے مطابق حملہ آور نے مبینہ طور پر گولی لگنے سے پہلے یہ نعرہ لگایا تھا کہ ’یہ حملہ شام کے لیے ہے‘۔ مشتبہ حملہ آور کو پولیس کے جوابی فائر سے زخمی کرنے کے بعد قابو کر لیا گیا ہے۔ مشتبہ حملہ آور کو سینے میں زخم آئے ہیں اور اسے اب ہسپتال پہنچا دیا گیا ہے۔ فرانسیسی حکام کے مطابق اس واردات میں دہشت گردی کے پہلو کو نظر انداز نہیں کیا جا سکتا۔

اس واقعے میں ایک پولیس اہلکار کے زخمی ہونے کی بھی تصدیق کر دی گئی ہے جبکہ فرانس کے دفتر استغاثہ نے دہشت گردی کے تناظر میں اپنا تفتیشی عمل شروع کر دیا ہے۔

Frankreich Notre Dame in Paris (Reuters/C. Platiau)یہ علاقہ سیاحوں کی پسندیدہ ترین منزلوں میں سے ایک ہے

ناٹرے ڈیم کیتھیڈرل پیرس کے اس علاقے میں آتا ہے، جہاں دیگر تاریخی مقامات بھی واقع ہیں اور یہ علاقہ سیاحوں کی پسندیدہ ترین منزلوں میں سے ایک ہے۔ اس مبینہ حملے کے وقت ناٹر ڈیم کیتھیڈرل میں ایک ہزار کے قریب لوگ موجود تھے۔

پولیس حکام کے مطابق مبینہ حملہ آور کے پاس سے نائجیریا کے ایک طالب علم کا شناختی کارڈ ملا ہے۔ ابتدائی اطلاعات کے مطابق یہ حملہ تنہا طور پر کیا گیا ہے۔ ایمانوئل ماکروں کے صدر بننے کے بعد یہ ایسا پہلا حملہ ہے۔

Advertisements

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s