پاکستان کے پاس چیمپیئنز ٹرافی میں ہارنے کو کچھ نہیں: سرفراز احمد

download (11).jpg

پاکستان کی ون ڈے ٹیم کے کپتان سرفراز کا کہنا ہے کہ آئی سی سی چیمپیئنز ٹرافی میں ان کی ٹیم پر کوئی دباؤ نہیں ہے جو ان کے لیے اس ٹورنامنٹ میں پہلی مرتبہ کامیابی حاصل کرنے کے لیے بہت معاون ثابت ہو سکتا ہے۔

برمنگھم میں اپنا پہلا وارم اپ میچ کھیلنے سے ایک دن قبل جمعے کو پریس کانفرنس کرتے ہوئے سرفراز احمد کا کہنا تھا ان کے پاس ہارنے کے لیے کچھ نہیں ہے اور اسی وجہ سے ان کی ٹیم اپنا قدرتی کھیل پیش کرے گی۔

آئی سی سی چیمپیئنز ٹرافی میں پاکستان کی اب تک کارکردگی بہت مایوس کن رہی ہے اور اس ٹورنامنٹ میں پاکستان کی ٹیم تین مرتبہ سیمی فائنل تک پہنچنے کے باوجود ایک مرتبہ بھی فائنل نہیں کھیل پائی ہے۔

اس کے علاوہ اس ٹورنامنٹ میں پاکستان کے میچ جیتنے کی شرح بھی سب سے کم 40 فیصد سے بھی ذرا کم ہے۔

سرفراز احمد نے کہا کہ وہ ویسٹ انڈیز میں ایک اچھی سیریز کھیل کر آئے ہیں جہاں کھلاڑیوں کی مجموعی طور پر کارکردگی بہت بہتر رہی ہے۔

انھوں نے کہا کہ انھیں پوری امید ہے کہ پاکستان ٹیم اس ٹورنامنٹ میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کرنے میں کامیاب رہے گی اور وہ اس ٹورنامنٹ کو جیتنا چاہتی ہے۔

برمنگھم میں اپنے گذشتہ ایک ہفتے قیام کے بارے میں انھوں نے کہا کہ ایجبسٹن کے میدان میں جہاں انھیں اپنے گروپ میچ کھیلنے ہیں وہاں ٹیم نے کافی پریکٹس کر لی جو ٹورنامنٹ کے اندر بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتی ہے۔

پاکستان ٹیم کی فیلڈنگ کے بارے میں انھوں نے کہا کہ ویسٹ انڈیز میں سیریز کے دوران اس میں واضح بہتری دیکھنے میں آئی اور اسے اس ٹورنامنٹ میں بھی برقرار رکھنے کی کوشش کی جائے گی۔

مصباح الحق ٹرافی کے ہمارہتصویر کے کاپی رائٹGETTY IMAGES
Image captionچیمپیئنز ٹرافی مارچ میں پاکستان لائی گئی تھی

برمنگھم ہی میں ستائیس مئی کو پاکستان کی ٹیم اپنا وارم اپ میچ بنگلہ دیش کے خلاف کھیل رہی ہے۔ بنگلہ دیش ایک روزہ ٹیموں کی موجودہ درجہ بندی میں پاکستان سے آگے ہے۔

پاکستان کی ٹیم اس ٹورنامنٹ میں شریک آٹھوں ٹیموں میں آٹھویں نمبر پر ہے۔

بنگلہ دیش پہلی مرتبہ اس ٹورنامنٹ میں شریک ہو رہی ہے۔

سرفراز احمد نے بنگلہ دیش کی ٹیم کے بارے میں کہا کہ گذشتہ سال سے بنگلہ دیش کی ٹیم کی کارکردگی بہت متاثر کن رہی ہے۔ انھوں نے کہا وارم اپ میچ سے ٹورنامنٹ کی تیاری میں بہت مدد ملے گی۔

انڈیا جس سے پاکستان اپنا پہلا میچ کھیلے گا اس کے بارے میں سرفراز کا کہنا تھا کہ آئی سی سی چیمپیئنز ٹرافی میں انڈیا کے خلاف پاکستان کی ٹیم کی کارکردگی قدرے بہتر رہی ہے۔

انھوں نے کہا وہ اپنے قدرتی انداز میں کھیلیں گے اور ٹورنامنٹ جیتنے کی کوشش کریں گے۔

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s