امریکی ویزا کیلئے سوشل میڈیا تفصیلات فراہم کرنے کی شرط

واشنگٹن: ٹرمپ انتظامیہ کی جانب سے مہاجرین اور مسافروں کی اسکریننگ میں اضافے کے بعد اسٹیٹ ڈپارٹمنٹ نے امریکی ویزا کے خواہش مند غیرملکیوں کے سوشل میڈیا اکاؤنٹس، ای میل ایڈریسز اور فون نمبرز کا جائزہ لینے کا اعلان کردیا۔

گذشتہ روز (4 مئی) کو اسٹیٹ ڈپارٹمنٹ کی جانب سے جاری ہونے والے اعلامیے میں کہا گیا کہ وہ اس معاملے پر عوامی رائے حاصل کرنا چاہتے ہیں۔

ساتھ ہی یہ بھی واضح کیا گیا کہ عوامی رائے جو بھی ہو، اس بارے میں وائٹ ہاؤس کے بجٹ آفس سے وقتی اجازت طلب کی جاچکی ہے اور جائزہ لینے کے اس عمل کا آغاز 18 مئی سے ہوجائے گا جو آئندہ 180 روز تک جاری رہے گا۔

590c4b34ca6d1

ویزا کے حصول کے لیے عائد کی جانے والی ان شرائط کا اطلاق اُن افراد پر ہوگا جن کی سخت جانچ کی نشاندہی کی جائے، مثلاً ایسے افراد جو دہشت گردوں کے زیر کنٹرول علاقوں میں سفر کرچکے ہیں۔

اسٹیٹ ڈپارٹمنٹ نے کہا کہ ان کے اندازے کے مطابق اس شرط کا اطلاق امریکا کے ویزا کے لیے درخواست دینے والے کل افراد میں سے 0.5 فیصد پر ہوگا جن کی تعداد 65 ہزار کے لگ بھگ ہوسکتی ہے۔

اسٹیٹ ڈپارٹمنٹ کے اعلامیے کے مطابق متاثرہ درخواست گزاروں کو اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کے ساتھ ساتھ گذشتہ 5 سال کے دوران استعمال کیے گئے سماجی روابط کے پلیٹ فارمز کی تفصیلات، فون نمبرز اور ای میل ایڈریسز بھی فراہم کرنے ہوں گے۔

اعلامیے میں اس بات کی یقین دہانی بھی کرائی گئی کہ امریکی قونصل خانے کے حکام سوشل میڈیا پاس ورڈز تک رسائی حاصل نہیں کریں گے اور نہ ہی درخواست گزار کے اکاؤنٹ کی پرائیویسی کو کسی طور متاثر کریں گے۔

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s